טייגר ציוד רכיבה לשטח | TIGER RACE GEAR

מותג ציוד רכיבה לשטח חדש בישראל: משיקים את המותג טייגר TR TIGER RACE GEAR

 מותג ציוד רכיבה לשטח טייגר יושק בישראל ב 2020. המותג יוצע למכירה באתר האינטרנט של היבואנית רייסינג סנטר ובאולם התצוגה בתל אביב.

כמותג ידוע של מוצרי מירוצים מקצועיים, TR Tiger בוחן בקפידה את כללי הפיתוח ומאפייני שוק מוצרי המירוץ בעולם עם גישה פרגמטית וקפדנית, מכיר היטב בחשיבות וביחוד של השוק.  התוכנית היא להגדיל את ההשקעה בשוק העולמי, לתפוס ביעילות את קצב הפיתוח של המותג, לא רק לרדוף אחר נתח שוק, אלא גם לשאוף לחזק את הבנייה שלו, ולשאוף לשפר את המוניטין של המוצר, המניח בסיס איתן. להתפתחות עתידית.

 

המותג נוסד בשנת 2009 בהונג קונג, ועם תחילתו החל בתמיכה בספורטאים ובהמשך ב 2011 גם תמך בקבוצת המוטוקרוס הלאומית של סין במוטוקרוס האומות MXON שנערך בצרפת.

 

טייגר משלב במוצרים שיפורים טכנולוגיים בינלאומיים ונוחות בהתאם לדרישות הרוכבים בעולם, עם יכולות מחקר ופיתוח, עיצוב ומקצועיות, המשלבים פונקציונליות ואופנה במגוון רחב של יישומים, חומרים חדשים, טכנולוגיות חדשות והתפתחות מתמדת.

טייגר מותג שנולד תחת היצרנית הגדולה ביותר למגפי רכיבה בעולם, יצרן מגפיים שמייצר מאות מגפיים בשנה למותגים המובילים בעולם. תחת השמות הגדולים Oneal , Answer, Acerbis, UFO, KENNY,ARCTICA,MSR ועוד.

המגפיים מיוצרות תחת תו תקן CE בדרישות המחמירות ביותר. מנכ”ל החברה מר לאן שכר מעצב איטלקי הממומחה בציוד רכיבה לעיצוב הציוד.

מגפיים במידות 31 – 46 מילדים ועד מבוגרים.

את חליפות הרכיבה של המותג טייגר לשנת 2021 נחלק ל -2 חליפות רכיבה למבוגרים וחליפות רכיבה לילדים.

חליפות הרכיבה מיוצרות באחד המפעלים המרכזיים והגדולים בסין לבדים והלבשה, המפעל עובד בשיתוף פעולה עם הענקית האוסטרלית Leatt  ומכן גם שם החליפה TR MOTO 5.5  שמקבילה לחליפת הפרימיום של המותג Leatt ושונה רק בעיצוב החיצוני של החליפה.

חליפות ילדים מקבילות לחליפות הילדים גם כן של המותג Leatt דגם MOTO 3.5

העיצוב הגיע בהשראת המותג FXR שמיוצר גם כן באותו מפעל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

תפריט נגישות